Metaverses: Віртуальні простори, які можуть підготувати нас до феноменального життя в майбутньому!
Станом на 4 березня 2023 року ринкова капіталізація криптовалют становить понад 1,06 трильйона доларів США. Ці цифрові валюти є основою світу, що переходить від централізованого Веб 2.0 до децентралізованого Веб 3.0. На основі технології, що лежить в основі криптовалют, з'явилося багато додатків: смарт-контракти, не взаємозамінні токени, децентралізовані фінанси, децентралізовані автономні організації та метавалюти, які користуються популярністю. У цій статті ми зосередимося виключно на останньому з вищезгаданих додатків - метамережах, оскільки вони є одним з популярних трендів у Web3 зараз.
Metaverses - базове розуміння
Metaverses - це віртуальні середовища, де люди можуть здійснювати соціальну діяльність у вигляді цифрових аватарів. Ці платформи, як правило, побудовані на мережах блокчейн і доповнені пристроями на основі інших елементів Web3, таких як віртуальна реальність (VR), доповнена реальність (AR) і штучний інтелект (AI). Хоча повноцінних метаплатформ, подібних до тих, які ми бачили у фільмах, сьогодні ще не існує, ми просуваємося вперед з кожним днем.
Існують метаплатформи, які прагнуть забезпечити найкращий досвід віртуального спілкування за допомогою доступних технологій, які часто випускають оновлення, щоб реалізувати бачення утопічних світів у віртуальному просторі. Серед платформ, які можна назвати метаверсіями, - Mars Wars, Decentraland, The Sandbox, Polkacity, Axie Infinity та My Neighbor Alice.
Web3 Gallery відкрила перший у світі реальний магазин Web3 у Нью-Йорку, який дозволяє брендам виставляти себе в рамках магазину.
Популярні домени для розробки метадодатків
Створення метаверсійних додатків стало популярним серед великих компаній, які переходять у сферу Web3. Такі платформи є кращими для корпорацій, які хочуть створити власну віртуальну екосистему, в якій можуть процвітати децентралізовані спільноти (до певної міри).
Першочерговим застосуванням, яке не можна пропустити, є 3D-простір, що дає підприємствам можливість розміщувати свою роботу або заходи у віртуальному режимі, незалежно від обмежень у пересуванні з будь-якої причини.
Інша сфера, яка сприяє розвитку цих віртуальних світів, - це розробка децентралізованих додатків (так званих dApps), які можуть бути створені для бізнесу будь-якого масштабу, щоб дозволити йому брати участь у русі Web3. Такі платформи (приклади: маркетплейси, фінансові додатки та простори для проведення заходів) допомагають підприємствам закріпити свої позиції завдяки своїм талантам та бізнес-моделі.
Ігрові простори - ще один побічний продукт метаверсійного розвитку, який зараз є популярним. Насправді, метаверсійний рух сьогодні живий здебільшого завдяки ігровій революції Web3, коли з попелу початкового скептицизму постали такі моделі заробітку, як Play-to-Earn (P2E), Move-to-Earn (M2E), а також оренда.
Соціальні простори також стають відомими останнім часом через проблеми, з якими стикаються користувачі соціальних мереж Web2, які схильні до витоку даних і торгівлі даними. Соціальні додатки на метапросторах будуть імерсивними версіями сучасних соціальних мереж, де користувачі зможуть розважатися у найкращий спосіб.
Також спостерігається попит на інтеграційні послуги, такі як створення API, інтеграція екосистеми, розробка технічної архітектури та консультації щодо розвитку системи. Це пов'язано з переходом від Web2 до Web3, і багато компаній тільки зараз почали масштабувати або розширювати свої існуючі платформи, щоб відповідати стандартам метапростору.
"Метапростір - це не якась далека мрія про майбутнє, він тут і зараз". - Такахіро Хара, творець Avatars United
Найкращі розваги з додатковими перевагами від ігор метапростору!
Метаігрові платформи засновані на віртуальних світах, які відповідають принципу Web3, що розширює можливості кінцевого користувача в будь-який час. Ці платформи використовують невзаємозамінні токени (NFT) для внутрішньоігрових продуктів і програми смарт-контрактів для внутрішньоігрових транзакцій. Серед популярних прикладів цього тренду - Mars Wars, Axie Infinity, Illuvium, Prospectors, Sorare, Genopets, Wirtual та My Neighbor Alice.
Ці ігри можна умовно поділити на дві моделі: Play-to-Earn (P2E) та Move-to-Earn (M2E). Перша модель зосереджена на винагороді гравців за виконання ігрових завдань, а друга - на добробуті людей, винагороджуючи їх за фізичну активність і рух. Метаігри можуть навіть мати пункт прокату, де геймери можуть здавати свої ігрові активи в оренду іншим гравцям, які не мають достатньо ресурсів, щоб придбати їх, або хочуть спробувати гру.
Gym Class VR, метаверсійна баскетбольна гра, отримала 4,9 зірки з 14 000 відгуків на Quest Store за свою бета-версію, а повноцінний реліз відбудеться цієї осені.
Збагачуйте споживчий досвід за допомогою Metaverse marketplace
Метаплатформи продають цифрові/фізичні продукти, забезпечені невзаємозамінними токенами (NFT). Вони можуть бути автономними або присутніми в інших метаплатформах, таких як ігри та соціальні мережі. Масштаби метаплатформ NFT є величезними, враховуючи зростання їхніх попередників (NFT-платформ) під час NFT-буму 2021 року. Все, що потрібно для таких платформ, щоб розпочати свою діяльність у метапросторі, - це інтегруватися у віртуальні світи за власним вибором.
Суттєва різниця між традиційними ринками NFT Web3 і метаринками полягає в тому, що останні дозволяють покупцям заздалегідь ознайомитися з активом, який вони купують, за допомогою технологій віртуальної і доповненої реальності та штучного інтелекту. Хоча твори мистецтва, музичні альбоми, відеокліпи та спортивні сувеніри залишатимуться найприбутковішими продуктами в метапросторі магазинів, очікується, що бренди реального світу також швидко освоюватимуть цей простір з багатьох причин.
Одна з них полягає в тому, що технологія дозволяє брендам надавати ексклюзивні переваги, які насправді вигідні лояльним клієнтам, а використання NFT для забезпечення автентичності їхньої продукції в реальному світі є ще однією вагомою причиною. Слід також пам'ятати, що ці платформи можуть базуватися лише на блокчейні, на якому розміщується метамережа, що унеможливлює можливість ведення бізнесу з перехресними та багатоланцюговими ланцюжками.
Сприяйте торгівлі метафізичними валютами за допомогою ексклюзивних платіжних рішень.
Змініть спосіб спілкування за допомогою цифрових івент-просторів
Ceek, метаплатформа для проведення заходів, співпрацює з містом Майамі-Гарденс у США, щоб створити власну метаплатформу. Місто відоме тим, що в ньому проводяться захоплюючі міжнародні події, такі як SuperBowl, F1 і Tennis Open.
Переосмисліть офісне середовище за допомогою віртуальних робочих просторів
"Метапростір вже тут, і він змінює не лише те, як ми бачимо світ, але й те, як ми беремо в ньому участь - від заводського цеху до переговорної кімнати". ~Сатья Наделла, генеральний директор Microsoft.
Змінюйте добробут людей на краще за допомогою рішень для віртуальної охорони здоров'я
Проливаючи останнє світло
Таким чином, метамережі мають потенціал опинитися в авангарді наступного криптобуму, який вже не за горами і може розпочатися будь-якої миті. Ці віртуальні світи можуть закритися в наших уявленнях про утопічне життя, якого неможливо досягти лише за допомогою реального світу. Тим не менш, існує багато регуляторних питань, пов'язаних з бізнесом, навколо можливості створення єдиного метапростору, хоча кілька метаплатформ, безумовно, будуть процвітати самі по собі.
Коментарі
Дописати коментар